مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-26سياسي

حوزه های تفریحی سرگرمی، نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی روز شنبه در جریان بازدید از ظرفیت های گردشگری شهر تفت استان یزد در جمع خبرنگاران افزود: - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در گردشگری و به ویژه حوزه های تفریحی برای مردم، دچار کم کاری هستیم، به سرمایه گذاران توصیه کرد به این بخش ورود کرده و از مشوق های آن مثل وام و زمین بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی روز شنبه در جریان بازدید از ظرفیت های گردشگری شهر تفت استان یزد در جمع خبرنگاران افزود: تفریح، سرگرمی و ظرفیت های شادآفرین در تقویت گردشگری بسیار موثر است که متاسفانه در کشور ما به این موضوع کم توجهی شده است.

وی تاکید کرد: سرمایه گذارانی که در حوزه های گردشگری و بویژه تفریحی و سرگرمی سرمایه گذاری کنند مشوق ها و تسهیلات خوبی دریافت می کنند تا فعال شوند.

وی ظرفیت یزد را به لحاظ فرهنگی، تمدنی و اخلاقی ارزشمند توصیف کرد و با بیان اینکه هر کس در این استان سرمایه گذاری کند پشیمان نمیشود، تصریح کرد: یزد به لحاظ سابقه تمدنی و دینی الگوی ایرانی است و ما به این استان در مورد تسهیلات و تشویقات در حوزه گردشگری توجه ویژه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های تفریحی سرگرمی، نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است

حوزه های تفریحی سرگرمی، نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است