مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:202022-11-26سياسي

اتوبوس های مطلوب در همدان عادلانه توزیع شود


همدان_رییس کمیسیون فنی، عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری باید برنامه عملیاتی خود مبنی بر عادلانه کردن توزیع اتوبوس های مطلوب تر در کل شهر را ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری شنبه در جلسه کمیسیون فنی، عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از اتوبوس های فرسوده و مستعمل به مناطق محروم، کم برخوردار و پر تردد شهر ارسال شده است گفت: این موضوع برای شهروندان قابل پذیرش نیست و شهرداری باید برنامه عملیاتی خود مبنی بر عادلانه کردن توزیع اتوبوس های مطلوب تر در کل شهر را ارائه کند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی یکی از بزرگ ترین ملاحظات در بحث توسعه جوامع است، اظهار کرد: توسعه پایدار مبتنی بر حمل و نقل بوده که در بسیاری از جوامع علمی پذیرفته شده است.

حیدری با تأکید بر اینکه تا زمانی که توسعه پایدار مبتنی بر حمل و نقل محقق نشود توسعه جوامع ممکن نیست، گفت: مشکلات ترافیکی در کنار بحران آب، جمعیت، ریزگردها و… یکی از بحران هاست.

رییس کمیسیون فنی، عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در ساعاتی از شبانه روز برخی محورهای مواصلاتی شهر همدان با ترافیک سخت مواجه بوده و یا مسدود است.

حیدری بازیگران حوزه ترافیک را متعدد دانست و افزود: در این حوزه بخش های مختلف از راهداری تا شهرداری نقش دارند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های مطلوب در همدان عادلانه توزیع شود

اتوبوس های مطلوب در همدان عادلانه توزیع شود