مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-26ورزشي

استعدادیابی کودکان کار در مدارس ورزشی


دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران گفت: در استعدادیابی کودکان کار یکی از موضوعات، ورزش است که مدارس ورزشی مناسب پس از استعدادیابی پذیرای آنها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با برگزاری دومین بازی تیم ملی کشورمان در جریان رقابت های جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی ولز و به همت سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران، این بازی با حضور محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران، حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مدیران و مسئولان شهری به صورت زنده در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم، برای کودکان کار پایتخت پخش شد.

150 کودک کار پایتخت پس از صرف نهار در کنار این مسئولین ارشد شهری در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) شهر ری به تماشای این بازی مشغول شدند.

همچنین چند نفر از مسئولین شهرداری تهران نیز به همراه خانواده های خود به ویژه کودکانشان در سالن حاضر شده بودند و در میان فریادهای بی امان و تشویق تیم ملی کشورمان از سوی کودکان کار، مشغول تماشای دیدار ایران و ولز شدند.

در این مراسم برای 150 کودک کار و خیابان حاضر در سالن مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم علیه السلام پیراهن های تیم ملی و مچ بند پرچم کشورمان تهیه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی کودکان کار در مدارس ورزشی

استعدادیابی کودکان کار در مدارس ورزشی