مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-26فرهنگي

بازیگر سریال بازی تاج و تخت درگذشت


«ویلکو جانسون» نوازنده گیتاریست گروه بلوز-راک بریتانیایی دکتر فیلگود که در سریال «بازی تاج و تخت» هم بازی کرد پس از ابتلا به سرطان، تغییر شغلی غیرمنتظره ای داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جانسون که در سال 1947 متولد شد و پس از تحصیل در رشته ادبیات آنگلوساکسون در دانشگاه نیوکاسل و تشکیل گروه موسیقی دکتر فیلگود، به عنوان معلم مدرسه کار کرد.

ویلکو جانسون با سبک گیتار پرشو و بی امان خود به متمایز بودن گروه موسیقی دکتر فیلگود کمک کرد در سبک بلوز و R&B کمک کرد و نگاهش به اندازه ای ترسناک بود که تا بعدها بتواند نقشی شخصیت سر ایلین پین را به عنوان یک جلاد ساکت در سریال بازی تاج و تخت بازی کند.

  او در سال 2012 به سرطان لوزالمعده مبتلا و گفته شد که این سرطان کشنده است اما چشم انداز مرگ به طور غیرمنتظره ای انرژی های خلاق او را زنده کرد.

او از انجام شیمی درمانی امتناع کرد و تصمیم گرفت به آخرین تور خود برود و یک آلبوم نهایی با عنوان بازگشت به خانه را با همکاری راجر دالتری منتشر کرد.

پس از جراحی برای برداشتن تومور 6.

6 پوندی، جانسون در سال 2014 اعلام کرد که سرطان را شکست داده و آلبوم دیگری به نام ذهنت را منفجر کن را در سال 2018 منتشر کرد و تا ماه گذشته با گروه خود کنسرت اجرا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سریال بازی تاج و تخت درگذشت

بازیگر سریال بازی تاج و تخت درگذشت