مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-26اجتماعي

جزییات طرح سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی/مهلت ثبت نام تا 15 آذر است


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان چهار الی 6 سال برای اولین بار از آذر ماه امسال آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان چهار الی 6 سال برای اولین بار از آذر ماه امسال آغاز شده است.

جواد روحانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در سازمان آموزش و پرورش استثنایی اتخاذ شده، قرار است طرح سنجش سلامت نوآموزان که کودکان چهار الی 6 سال را تشکیل می دهد، در طول سال تحصیلی انجام شود.

چنانچه کودکی نتوانست در این مدت سنجش شود، می تواند در طرح سنجش در بدو ورود به کلاس اول که هر سال از مرداد تا شهریور ماه صورت می گیرد، شرکت کند.

با این وضعیت خانواده ها در 2 مرحله فرصت غربالگری کودکان خود برای ورود به مدرسه را دارند.

وی با اشاره به اهمیت این طرح افزود: در سنجش نوآموزان دوره های پیش دبستانی تاکید بر این است که سنجش را به تابستان موکول نکنند و گفته شده هرچه زودتر این طرح انجام شود تا مشکلات شناسایی شده و خانواده ها بتوانند برای درمان سریعتر اقدام کنند.

در گذشته نوآموزان و کودکان در بدو ورود به دبستان در یک بازه زمانی 2 ماهه برای سنجش فرصت داشتند که این موضوع هم تراکم جمعیت و هم استرس خانواده ها را افزایش می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی/مهلت ثبت نام تا 15 آذر است

جزییات طرح سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی/مهلت ثبت نام تا 15 آذر است