مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-26سياسي

مراکز خدمات پزشکی پیشرفته در کشورهای همسایه راه اندازی می شود


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از برنامه این معاونت برای راه اندازی مراکز خدمات پیشرفته پزشکی در کشورهای همسایه خبر داد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از برنامه این معاونت برای راه اندازی مراکز خدمات پیشرفته پزشکی در کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه مراسم رونمایی از فاز اول پروژه ژن درمانی کودکان مبتلا به سرطان خون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوره درمان های پیشرفته قرار داریم، اظهار کرد: امروزه سلامت یکی از مسایل مهم دنیا است و آینده صنعت سلامت در اختیار کشورهایی است که در حوزه های علم و فناوری حوزه سلامت فعال هستند.

وی ژن درمانی، سلول درمانی و مهندسی بافت را یکی از شاخه های جدی حوزه آینده پزشکی دانست و اظهار کرد: متاسفانه به دلیل آنکه هزینه های علم و فناوری و توسعه این حوزه بالا است، درمان های آن نیز پر هزینه است ولی با توجه به اینکه در کشور ارزش افزوده زیادی به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و توانمند، داریم و هزینه تولید نسبت به دنیا پایین تر است، این حوزه می تواند پتانسیل خوبی برای ایجاد یک صنعت بزرگ در کشور باشد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: اگر این حوزه های درمانی به خوبی حمایت و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خدمات پزشکی پیشرفته در کشورهای همسایه راه اندازی می شود

مراکز خدمات پزشکی پیشرفته در کشورهای همسایه راه اندازی می شود