مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-26اقتصادي

افزایش 29 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق از خوزستان


ناظر گمرکات خوزستان از صادرات بیش از 152 هزار میلیارد ریال کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان به کشور عراق خبر داد و گفت: بیشترین حجم صادرات کالا به عراق از گمرک شلمچه انجام شده است.

- ایسنا/خوزستان ناظر گمرکات خوزستان از صادرات بیش از 152 هزار میلیارد ریال کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان به کشور عراق خبر داد و گفت: بیشترین حجم صادرات کالا به عراق از گمرک شلمچه انجام شده است.

بهروز قره بیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صادرات از گمرکات خوزستان به کشور عراق اظهار کرد: در 7 ماه امسال 2 میلیون و 388 هزار و 927 تن کالاهای غیرنفتی از گمرکات خوزستان به کشور عراق صادر شده است.

وی با بیان اینکه این میزان کالا از مرزهای زمینی و دریایی خوزستان به عراق صادر شده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 29 درصد و از نظر وزنی 6 درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به ارزش کالاهای غیر نفتی صادرشده به عراق گفت: ارزش این کالاها بیش از 152 هزار و 391 میلیارد و 858 میلیون ریال بوده است.

قره بیگی با بیان اینکه بیشترین حجم صادرات کالا به عراق از گمرک شلمچه به وزن یک میلیون و 412 هزار تن بوده است، عنوان کرد: کالاهای غیرنفتی صادر شده به عراق از گمرکات آبادان، بندر امام خمینی (ره)، اهواز، خرمشهر، منطقه ویژه بندر امام خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 29 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق از خوزستان

افزایش 29 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق از خوزستان