مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-26سياسي

اعزام 1200 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان


جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اجرای یک هزار و 275 برنامه به مناسبت هفته بسیج، گفت: در هفته بسیج 1200 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

- ایسنا/لرستان جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اجرای یک هزار و 275 برنامه به مناسبت هفته بسیج، گفت: در هفته بسیج 1200 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

مجید سوری امروز پنجم آذر در همایش اقتدار بسیجیان لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، همایش شکوه اقتدار بسیجیان در سراسر استان ها برگزار و بسیجیان به صورت مجازی، مستمع سخنرانی رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

وی با بیان اینکه برنامه اقتدار بسیجیان همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب سراسر کشور در شبکه های سراسری پخش خواهد شد، ادامه داد: بسیج راهبردها را از مقام معظم رهبری دریافت می کند و این راهبردها را اجرایی می کند.

سوری با بیان اینکه امسال در هفته بسیج با همت بسیجیان لرستان، هزار و 275 برنامه اجرایی شد، ادامه داد: این برنامه ها در عرصه محرومیت زدایی، خدمات به محرومان، فرهنگی و اجتماعی، اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1200 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان

اعزام 1200 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان