مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-26بين الملل

وزارت خارجه فلسطین درباره خطرات توافق نتانیاهو و بن گویر هشدار داد


وزارت خارجه فلسطین درباره خطرات توافق میان نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی و رییس حزب قدرت یهود که اختیارات امنیتی گسترده ای را در کرانه باختری اشغالی به رییس این حزب افراطی می دهد، - وزارت خارجه فلسطین درباره خطرات توافق میان نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی و رییس حزب "قدرت یهود" که اختیارات امنیتی گسترده ای را در کرانه باختری اشغالی به رییس این حزب افراطی می دهد، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الجمهوریه مصر، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که با حساسیت بالایی در حال بررسی پیامدهای ناگوار توافق هایی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی با احزاب راست افراطی و نمایندگان فاشیسم اسراییلی همانند ایتامار بن گویر، رییس حزب قدرت یهود (عوتسما یهودیت) و حامیانش امضا می کند.

همچنین این وزارتخانه تاکید کرد، این توافق ها به ویژه اختیاراتی که نتانیاهو به بن گویر و پیروانش در تمامی سرزمین فلسطین اشغالی، شهرک ها و مناطق شهرک نشین می دهد، نتایج فاجعه باری برای درگیری ها و روابط باقی مانده میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی دارند.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه نسبت به پیامدهای این توافق های ائتلافی بر هر اقدام بین المللی و منطقه ای انجام شده جهت برقراری آرامش، توقف تنش و اقدامات اعتمادساز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین درباره خطرات توافق نتانیاهو و بن گویر هشدار داد

وزارت خارجه فلسطین درباره خطرات توافق نتانیاهو و بن گویر هشدار داد