مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-26سياسي

محافل بین المللی آلت دست صاحبان قدرت شده اند


محافل بین المللی جایگاه خود را میان ملت ها از دست داده اند چراکه آلت دست صاحبان قدرت شده اند و نگاه سیاسی به مسائل دارند، - نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: محافل بین المللی جایگاه خود را میان ملت ها از دست داده اند چراکه آلت دست صاحبان قدرت شده اند و نگاه سیاسی به مسائل دارند، درحالیکه باید تخصصی عمل کنند.

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد علیه ایران، گفت: دنیای استکبار در طول تاریخ نشان داده، بدون آنکه به طرف مقابل خود حقوق یا امتیازات اندکی بدهد.

همواره به دنبال منافع حداکثری خود بوده است.

وی با اشاره به حساسیت های توافق برجام و ادامه مذاکرات، عنوان کرد: برای اولین بار در سطح دنیا در معاهده ای میان سران کشورهای قدرتمند و بزرگ، یک کشور که از نگاه آنها جهان سومی است حضور دارد، کشوری که زیر بار قرارداد یک طرفه نرفته و با سیاست خود هژمونی استکبار جهانی را زیر سوال برده و هیمنه آنها را شکسته است.

در چنین شرایطی، آنها برای به دست آوردن امتیازات این معاهده دست به هر کاری می زنند و شاهد بودیم در مدت اخیر نیز چگونه از اغتشاشات حمایت کردند و در کشور ناامنی به راه انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل بین المللی آلت دست صاحبان قدرت شده اند

محافل بین المللی آلت دست صاحبان قدرت شده اند