مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-26سياسي

مدیران ناکارآمد عزل می شوند


مدیران اداراتی که مردم از عملکرد آنها راضی نیستند و احساس می شود ناکارآمد هستند، عزل خواهند شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: مدیران اداراتی که مردم از عملکرد آنها راضی نیستند و احساس می شود ناکارآمد هستند، عزل خواهند شد.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایطی که اردستان یکی از شهرستان های سالمند استان اصفهان است و با تغییراتی که در مجموعه مدیریت دولت و ایجاد تغییرات اساسی در خدمات رسانی به مردم شهرستان شده است، از رسانه های اردستان انتظار داریم برای برداشتن موانع و رفع مشکلات در تثبیت تزریق روحیه امید به مردم کمک کنند.

وی افزود: مسئولان اردستان با جدیت و برنامه ریزی های دقیق، حرکت در مسیر تحقق جوانی جمعیت را در شهرستان آغاز کرده اند، اما تسریع در اجرای این برنامه ملی، نیازمند فرهنگ سازی و نهادینه سازی اهمیت این امر در افکار عمومی است که در این زمینه اصحاب رسانه می توانند نقش موثری داشته باشند.

فرماندار اردستان با اشاره به اجرای طرح مسکن اقدام ملی در شهرستان، گفت: مجموعه شهرستان با اجرای ساخت آپارتمانی مسکن اقدام ملی در شهرستان مخالف است و با رایزنی های به انجام شده قرار است، 300 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زواره و مهاباد به صورت ویلایی ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ناکارآمد عزل می شوند

مدیران ناکارآمد عزل می شوند