مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-26سياسي

باید اصلاحاتی در حکمرانی انجام دهیم/ با جوانان گفتگو کنیم


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه باید در شیوه های حکمرانی کشور اصلاحاتی انجام شود، گفت: باید با جوانان و نوجوانان برای مقابله با القائات منفی دشمن گفتگو کنیم.

- حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با همواره در فرمایشات خود جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی تمدن اسلامی دعوت کرده اند که باید در مقام عمل به رهنمودهای ایشان توجه جدی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر گونه اصلاح در امور جامعه باید به گونه ای باشد که در آن هم اصول و ارزش های نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد و هم مطالبات مردم مورد توجه باشد تا منجر به رضایتمندی آنان شود.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه مقوله عدالت باید در اصلاحات نظام حکمرانی مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی عدالت مسئله ای مهم است، اما باید حرکت ما در مسیر عدالت جدی تر و سریع تر باشد، به طوری که مردم آن را در زوایای زندگی خود احساس کنند.

وی با بیان اینکه اصلاحات جامعه باید مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی باشد، تصریح کرد: ما باید با جوانان و نوجوانان که برخی از آنان تحت تأثیر القائات رسانه های بیگانه قرار گرفتند و در جنگ نرم و شناختی مورد هدف دشمنان هستند، با شیوه روشن گرانه و با تکیه بر مبانی جهاد تبیین گفتگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اصلاحاتی در حکمرانی انجام دهیم/ با جوانان گفتگو کنیم

باید اصلاحاتی در حکمرانی انجام دهیم/ با جوانان گفتگو کنیم