مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 20:252022-11-25اقتصادي

139 خانه در بافت های فرسوده شهرستان شهرکرد تخریب و نوسازی شد


در راستای تخریب و نوسازی ساختمان های قدیمی در محدوده بافت فرسوده 139 واحد مسکونی با اعتبار 400 میلیارد ریال در سطح شهرستان شهرکرد از محل ستاد بازآفرینی تخریب و نوسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ صبح امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری ضمن تاکید بر اتمام پروژه ها خواستار تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و سوق دادن اعتبارات به سمت اجرای پروژه های جدید شد و گفت: از سال 97 تا کنون 20 پروژه در شهرکرد با 21 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده که برخی از آن ها از جمله جمع آوری آب های سطحی تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: در سال جاری 261 تن قیر رایگان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی به منظور آسفالت و ساماندهی خیابان های شهرهای شهرکرد، سودجان، هفشجان و سورشجان تخصیص داده شد.

 وی ادامه داد: در راستای تخریب و نوسازی ساختمان های قدیمی در محدوده بافت فرسوده 139 واحد مسکونی با اعتبار 400 میلیارد ریال در سطح شهرستان شهرکرد از محل ستاد بازآفرینی تخریب و نوسازی شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد در پایان با توجه به در دست تهیه بودن برنامه اقدام مشترک شهرستان توسط اداره کل راه و شهرسازی و پیش بینی اعتبارات، بیان داشت: کلیه دستگاه های اجرایی با همکاری شهرداری های تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139 خانه در بافت های فرسوده شهرستان شهرکرد تخریب و نوسازی شد

139 خانه در بافت های فرسوده شهرستان شهرکرد تخریب و نوسازی شد