مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 18:302022-11-25سياسي

حرفهای مدعیان حقوق بشر حالت طنز دارد


اینکه کسانی ایران را متهم می کنند که بدترین پرونده ها را دارند، حرفهای آنها در خصوص حقوق بشر حالت طنز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه نماز یکی از تعهدات بین انسان و خداوند است، گفت: به صورت صریح در قرآن آمده که به عهد و میثاق خود به پروردگار عالم وفادار بمانید.

وی ادامه داد: نماز در رأس این تعهدات است چنانکه در سوره بقره وقتی سخن از میثاق و تعهدات بنی اسراییل به پروردگار عالم مطرح می شود، هشت تعهد مطرح است که یکی از آنها، مسئله نماز است.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه نماز راهکار کنترل رذائل است، گفت: نماز انسان را در مسیر فطرتش قرار می دهد و در قرآن مریم بارها بر نماز خواندن واقعی تاکید شده تا در مسیر فطرت قرار بگیریم.

آیت الله شعبانی در خطبه دوم نماز جمعه نیز عنوان کرد: ندانستن واقعیت های اجتماعی انسان را دچار تحلیل های غلط و موضع گیری های غلط خواهد کرد.

وی در این راستا با بیان اینکه زمانی که امیرالمومنین (ع) به عنوان رهبر جامعه اسلامی مردم را به مبارزه با معاویه دعوت می کردند، از نقشه های معاویه و جریان های سیاسی که شام ایجاد کرده بود و مسائل دیگر صحبت می کردند، افزود: ایشان در آن صحبتها بیان کردند که در کدامین وطن و اجتماع غیر از وطن و اجتماع خودتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفهای مدعیان حقوق بشر حالت طنز دارد

حرفهای مدعیان حقوق بشر حالت طنز دارد