مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-25ورزشي

تا دقیقه 55؛ ایران صفر - ولز صفر/ بدشانسی ایران با دو ضربه به تیر


تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.

- تیم ملی فوتبال ایران برخلاف دیدار گذشته دقایق ابتدایی را با بازی تهاجمی آغاز کرد و بازیکنان تلاش کردند با رد و بدل کردن توپ نبض میدان را در اختیار بگیرند.

در پنج دقیقه ابتدایی این دیدار رامین رضاییان پشت مدافعان ولز را نشانه گرفت و چند توپ برای سردار و طارمی ارسال کرد اما هیچکدام ثمری نداشت.

* دقیقه 7 روند هجومی ایران در شرایطی ادامه داشت که سردار آزمون در این دقیقه اولین شوت را درون چارچوب حریف شلیک کرد اما ضربه او آنقدر جاندار نبود که بتواند دروازه ولز را به خطر بیندازد.

* دقیقه 12 جدی ترین خطر ولز روی دروازه ایران به وجود آمد و در شرایطی که توپ درون شش قدم ارسال شده بود و ضربه هم از سوی کیفر مور زده شده بود، سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.

حسینی تنها موقعیت خطرناک و جدی ولز را اینگونه دفع کرد * دقیقه 15 ایران که در این دیدار روند هجومی داشت در دقیقه 15 به گل رسید اما ضربه ای که علی قلی زاده روی پاس سردار آزمون به توپ زد در موقعیت آفساید بود و هر چند که داور در ابتدا گل اعلام کرد اما بعد از دیدن سیستم ویدئویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقیقه 55؛ ایران صفر - ولز صفر/ بدشانسی ایران با دو ضربه به تیر

تا دقیقه 55؛ ایران صفر - ولز صفر/ بدشانسی ایران با دو ضربه به تیر