مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-25سياسي

لزوم هوشیاری مقابل توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان


تعالی و عزت مسلمانان در گروی اتحاد و انسجام است و باید نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان هوشیاری همیشگی داشته و پاسخگوی جوانان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: باید بدانیم که دغدغه و مشکل اصلی جوانان چیست؟ وی افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان از حوادث اخیر سوءاستفاده کنند و با توطئه های رسانه ای به دنبال آشوب و اغتشاش در کشور باشند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بومی گزینی نخبگان و فراهم کردن زمینه های لازم برای اشتغال جوانان تحصیلکرده از جمله اولویت هایی است که باید توسط مسئولان استانی و کشوری دنبال شود.

ماموستا رستمی افزود: علمای کردستان هیچگاه دولتی نبوده اند اما برای ایجاد نظم عمومی از دولت ها حمایت کرده اند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده اند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جوانان ما حوادث اوایل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را ندیده اند لذا باید با روشنگری و تبیین وقایع در مسیر تقویت حافظه تاریخی نسل جوان قدم برداریم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: هفته بسیج را تبریک می گوییم چون این مکتب با محوریت همدلی و انسجام بنیان گذاشته شده است و به معنای همکاری برای آبادانی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری مقابل توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان

لزوم هوشیاری مقابل توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان