مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:512022-11-25اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه چند هزار میلیاردی برای حل مشکل فاضلاب شهرهای گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تفاهم نامه های اجرا و عملیات احداث باقیمانده پروژه فاضلاب کلان شهر رشت و نیز شهرهای فومن، لاهیجان، سیاهکل، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور با بیش از هشت هزار میلیارد تومان اعتبار مبادله شد.

  اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در جلسه تبادل تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم الانبیا، در سالن غدیر استانداری گیلان با گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اهتمام دولت در اجرا و تکمیل پروژه های عام المنفعه به نفع مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، اظهار کرد: انتظار مردم از مسؤولان اتخاذ شیوه مدیریت جهادی در اجرا و تکمیل پروژه های نیمه کاره است.

وی با اذعان به اینکه  یکی از مشکلات اصلی استان گیلان پسماند و فاضلاب است، افزود: با سفر سال گذشته رییس جمهوری به استان و مصوبات اثربخش مرتبط، بارقه امیدی نسبت به حل سریع تر آن ایجاد شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه احیای زرجوب و گوهررود با اعتبارات استانی بسیار طولانی است، بیان کرد: برای تسریع در این امر، جلسات و بازدیدهای متعددی برگزار شده که با همت مدیران عملیات اجرایی آن باید تسریع شود.

به گفته عباسی در احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود باید ساماندهی منشأ آلودگی ها همچون مسکن مهر همانند اتمام پروژه تصفیه خانه فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه چند هزار میلیاردی برای حل مشکل فاضلاب شهرهای گیلان

انعقاد تفاهم نامه چند هزار میلیاردی برای حل مشکل فاضلاب شهرهای گیلان