مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-25دانش

ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها برای تأمین پژوهانه ها، بسیار ضعیف است


معاون وزیر علوم با اشاره به نقش صنعت در تهیه پژوهانه برای اساتید و دانشجویان، گفت: در این زمینه ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها برای تأمین پژوهانه ها، - ایسنا/لرستان معاون وزیر علوم با اشاره به نقش صنعت در تهیه پژوهانه برای اساتید و دانشجویان، گفت: در این زمینه ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها برای تأمین پژوهانه ها، بسیار ضعیف است هاشم داداش پور، در نشست پرسش و پاسخ با فعالان دانشجویی انجمن های علمی، تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: حضور میدانی در دانشگاه ها برای افزایش فهم میدانی از مشکلات آن ها و درک بهتر ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه هاست.

وی تصریح کرد: در یک بازه زمانی تعداد جمعیت دانشجویی کشور به سه میلیون و 200 هزار نفر افزایش یافته است؛ الان شاهد هستیم تعداد صندلی های دانشجویی بیش از تعداد دانشجویان است که این خودش یک چالش است.

داداش پور ادامه داد: گسترش برخی مراکز آموزش عالی در شهرها در یک مقطع زمانی بدون ایجاد زیرساخت های کافی صورت گرفت که این موارد هم خودشان، چالش شده اند.

رئس سازمان امور دانشجویان کشور بیان کرد: باید بین تعداد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با تعداد متقاضیان ورود به دانشگاه ها، تناسب وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها برای تأمین پژوهانه ها، بسیار ضعیف است

ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها برای تأمین پژوهانه ها، بسیار ضعیف است