مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-25سياسي

پانزدهمین محفل کتابدانان در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد


پانزدهمین محفل کتابدانان در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه با حضور پژوهشگر الگوی اسلامی پیشرفت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پانزدهمین محفل کتابدانان با حضور حجت الاسلام علی کشوری با موضوع بررسی طبقه بندی جدید علوم با استنطاق از قرآن روز گذشته در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام کشوری اظهار کرد: طبقه بندی جدید علوم را در مقابل طبقه بندی فرانسیس بی کن که جهت دار ترین معادله مدرنیته است، مطرح کرده ایم و اولین مسئله این است که بدانیم تلقی بیکنی از علم و طبقه بندی جدید اشکالات زیادی دارد و به همین جهت است که در غرب از توسعه به سمت توسعه پایدار حرکت کرده اند تا از عوارضی مثل تخریب محیط زیست جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: شکستن مرزهای دانش جهان و خروج از وابستگی علمی از نتایج اولیه تأسیس یک طبقه بندی جدید در حوزه علم است و مهمترین خروجی تأسیس طبقه بندی فقهی از علم را تغییر الگوی تأمین نیازها در نظم اجتماعی می دانیم.

کشوری در ادامه به یکی دیگر از عوارض علم جدید که موجب اختلال در تنظیم روابط انسانی می شود اشاره کرد و گفت: با طبقه بندی رایج بشر از نظر اخلاقی صبر و حلم کمتری دارد و نیز ما می بینیم که بالاترین جرم و زندانی در آمریکاست و کشورهای اسکاندیناوی بالاترین رتبه فروپاشی خانواده دارد اما عده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین محفل کتابدانان در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد

پانزدهمین محفل کتابدانان در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد