مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 04:252022-11-25اقتصادي

نظر صاحبنظران در باره اجرای نظام پلکانی تعرفه گذاری گاز


در هفته جاری چندروزی مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد؛ کارشناسان معتقدند اگر نظام تعرفه گذاری پلکانی گاز اجرایی شود کمتر شاهد این آلودگی هوا خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ابتدای هفته جاری بود که سازمان هواشناسی هشدارهایی را در خصوص افزایش آلایندگی در کلانشهرها صادر کرد تاجایی که در این هفته به دلیل افزایش آلودگی هوا چند روز مدارس ابتدایی تعطیل و حتی برای بیماران قلبی نیز منع آمد وشد تعیین شد.

همواره وقتی به فصول سرد سال می رسیم با پدیده ای به نام وارونگی دما مواجه می شویم که این وارونگی به دلیل افزایش مصرف سوخت مایع در نیروگاه ها وصنایع منجر به آلودگی کلانشهرها از جمله تهران می شود که زیستن در این شهر را این موقع از سال دشوار می کند.

اما کارشناسان و تحلیلگران ارژی معتقدند تنها راه برای اینکه کمتر دچار هوای آلوده در کلانشهرها شویم صرفه جویی در مصرف گاز است به این ترتیب کارشناسان پیشنهاد اجرای طرح پله کانی مصرف گاز و پرداخت قبوض را مطرح کرده اند.

نجفی منش: مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی استان تهران در گفت وگو با خبرنگارمهر درباره فواید اجرای طرح تعرفه گذاری پلکانی در کشور گفت: شرایط انرژی در ایران به یک تضاد جدی مواجه است، زیرا از یک سو قیمت انرژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر صاحبنظران در باره اجرای نظام پلکانی تعرفه گذاری گاز

نظر صاحبنظران در باره اجرای نظام پلکانی تعرفه گذاری گاز