مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 03:052022-11-24ورزشي

شکایت قهرمان پارالمپیک از اداره ورزش و جوانان استان فارس!


قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب 2 مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت 50 سکه برای پاداش مدال آوری به من داده بود که 30 سکه پرداخت شد و 20 سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.

- شکایت قهرمان پارالمپیک از اداره ورزش و جوانان استان فارس! قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب 2 مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت 50 سکه برای پاداش مدال آوری به من داده بود که 30 سکه پرداخت شد و 20 سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.

مهدی اولاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاه به شکایت خود از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، اظهار کرد: بعد از پارالمپیک توکیو که موفق به کسب دو مدال طلا و نقره در وزنه و دیسک شدم، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت 50 سکه را به من داده بود که همان زمان 30 سکه پرداخت شد و 20 سکه دیگر در قالب حواله نقدی به مبلغ 180 و 50 میلیون (در مجموع 230 میلیون) دریافت کردم که با تغییرات مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس این دو حواله در دستم باده کرده و کسی جوابگوی پرداخت آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت قهرمان پارالمپیک از اداره ورزش و جوانان استان فارس!

شکایت قهرمان پارالمپیک از اداره ورزش و جوانان استان فارس!