مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 23:302022-11-24اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: 17 میلیارد تومان برای مناطق مرزی نهبندان اختصاص می یابد


استاندار خراسان جنوبی در دیدار با عشایر و مرزنشینان بندان شهرستان نهبندان گفت: بیش از 17 میلیارد تومان برای تکمیل، تجهیز چاه آب شرب و لوله کشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از اتخاذ تصمیمات گره گشا برای عشایر در سفر به شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: سفر امروز در پی دعوت عشایر در سفر هفتم شهریور ماه انجام شد که خوشبختانه مصوبات خوبی هم به همراه داشت.

وی بیان کرد: بازدید از بازارچه مرزی دوکوهانه، پاسگاه های مستقر در نوار مرزی، روستاهای دغال، چاه شند، بندان و معدن حاجات و نیز سد تغذیه ای بندان همچنین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات هلال احمر از جمله برنامه های این سفر بود.

قناعت به تشریح مصوبات این سفر پرداخت و گفت: به جهت تکمیل و تجهیز چاه آب شرب معدن حاجات یک میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

وی از اختصاص 500 میلیون تومان برای اصلاح، مرمت و بازسازی مجتمع آبرسانی طبسین خبر داد و افزود: با توجه به مشکل مردم روستای کوه لوله در زمینه تردد، مبلغ یک میلیارد تومان هم برای باز کردن گذر تردد و تسهیل مسیر رفت و آمد مردم این روستا در نظر گرفته شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه لوله گذاری و کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: 17 میلیارد تومان برای مناطق مرزی نهبندان اختصاص می یابد

استاندار خراسان جنوبی: 17 میلیارد تومان برای مناطق مرزی نهبندان اختصاص می یابد