مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 23:002022-11-24سياسي

شرایط برای بازگشایی مجدد بازارچه مرزی دوکوهانه فراهم است


شرایط برای بازگشایی مجدد بازارچه مرزی دوکوهانه از سمت ما فراهم است، اما فعال شدن این بازارچه، تمایل طرف افغان را می طلبد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: شرایط برای بازگشایی مجدد بازارچه مرزی دوکوهانه از سمت ما فراهم است، اما فعال شدن این بازارچه، تمایل طرف افغان را می طلبد.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه سوم آذر در حاشیه سفر به شهرستان نهبندان با اشاره به بازدیدش از بازارچه مرزی دوکوهانه اظهار کرد: برای بازگشایی مجدد این بازارچه مرزی پیگیری هایی صورت گرفته و رییس جمهور نیز به جهت توسعه تعاملات با افغانستان، نماینده ویژه ای را تعیین کرده است؛ پیگیری ها سبب شد، تحرک به مرز ماهیرود برگردد و این بازارچه از حالت رکود خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی گفت: به منظور فعال شدن کوله بری در بازارچه دوکوهانه شهرستان نهبندان نیز مکاتباتی صورت گرفته است.

این استان در چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه به طول 331 کیلومتر با کشور افغانستان مرز مشترک دارد و دارای چهار بازارچه مرزی است که پایانه مرزی ماهیرود در سربیشه فعال ترین آنهاست.

استاندار خراسان جنوبی از اتخاذ تصمیمات گره گشا برای عشایر در سفر به شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: سفر امروز در پی دعوت عشایر در سفر هفتم شهریور ماه انجام شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای بازگشایی مجدد بازارچه مرزی دوکوهانه فراهم است

شرایط برای بازگشایی مجدد بازارچه مرزی دوکوهانه فراهم است