مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-24سياسي

پرده نفاق در فتنه اخیر از چهره برخی افراد مدعی افتاد


نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ازجمله برکات فتنه اخیر رونمایی از چهره نفاق بوده افزود: برخی از شخصیت ها و افراد مدعی در فتنه اخیر کشف حجاب کردند و چهره واقعی خود را نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر پنجشنبه در همایش ملی حوزویان بصیر که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را از داخل کشور نابود کنند و در گام دوم به این نتیجه رسیدند که اگر نتوانستند انقلاب را نابود کنند بتوانند آن را نهار کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: تصور دشمنان این است که نظام جمهوری اسلامی که در ایران ایجاد شده است نسبتی با شرق و غرب ندارد و همین امر موجب خواهد شد که این الگو در کشورها و ملت های دیگر راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه از اهداف دشمن ایجاد دوگانگی بین حکومت و مردم است افزود: دشمنان تلاش می کنند تا با این توطئه مانع از پیشرفت بیشتر انقلاب اسلامی شوند هرچند که تلاش های صورت گرفته در راستای نابودی انقلاب اسلامی ایران و مهار این انقلاب ناکام مانده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: نظام جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه ها و فتنه هایی که علیه دشمنان اعمال شده است همچنان با قدرت به مسیر خود پیش می رود که این یک معجزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده نفاق در فتنه اخیر از چهره برخی افراد مدعی افتاد

پرده نفاق در فتنه اخیر از چهره برخی افراد مدعی افتاد