مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-24سياسي

نهضت بهسازی و بازسازی مدارس تخریبی در استان بوشهر تشکیل شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هزار و 700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد گفت: باید نهضت بهسازی و بازسازی این کلاس ها تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر پنج شنبه در نشست با وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی جایگاه و نقش آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: هر کشوری که بخواهد دارای تمدن کارآمد، جامع و پیشرفته باشد قطعاً آموزش و پرورش آن در تراز تمدن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش، کلمه طیبه است، تصریح کرد: آموزش و پرورش در نظام حکمرانی از جایگاه بسیار مهم و ممتاز برخوردار است و توجه به این مجموعه بنیادین و والا باید باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کارهای خوبی توسط آموزش و پرورش در استان بوشهر انجام شده است افزود: آمار بالای کلاس های تخریبی نیاز به توجه جدی دارد.

وی با اشاره به وجود 1700 کلاس تخریبی در استان بوشهر، خاطر نشان کرد: باید نهضت بهسازی و بازسازی کلاس های تخریبی در استان بوشهر انجام شود.

صفایی بوشهری عوامل کاهش عمر ساختمان در استان بوشهر را رطوبت بالا دانست و اضافه کرد: ساختمان ها در نوار ساحلی به سبب رطوبت از استهلاک بالایی برخوردار هستند و عمر این ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت بهسازی و بازسازی مدارس تخریبی در استان بوشهر تشکیل شود

نهضت بهسازی و بازسازی مدارس تخریبی در استان بوشهر تشکیل شود