مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-24اقتصادي

افزایش ساعات پخت نان در اردبیل


برای دسترسی راحت مردم به نان، ساعات پخت نانوایی های اردبیل افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید ازنانوایی ها و کارخانه آرد اردبیل، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده سهمیه آرد شهرستان اردبیل افزایش یافته و تا حدودی دغدغه حوزه نان شهرستان برطرف شده است.

وی افزود: در حال حاضر میانگین سهمیه آرد در شهرستان اردبیل 13 کیلوگرم به ازای هر نفر است که میانگین کشوری آن 8ونیم کیلوگرم است.

فرماندار اردبیل از ساماندهی توزیع نان برای دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی خبرداد و تصریح کرد: ساعات پخت برای دستگاه های اداری و واحدهای تولیدی در اردبیل مجزا شده و به صورت شبانه است.

اعتماد اعجازی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد نانوایی های اردبیل به دستگاه کارت خوان مجهز شده است، بیان کرد: با اقدامات انجام شده از تشکیل صف های طولانی در جلوی نانوایی های اردبیل کاسته شده و کیفیت نان هم ارتقا یافته است.

وی از تشدید نظارت بر نانوایی ها جهت جلوگیری از تخلفات در اردبیل خبر داد و گفت: در این  زمینه نانوایی های متخلف جریمه و نانوایی هایی که خدمات رسانی مناسب ارائه می کنند تشویق می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعات پخت نان در اردبیل

افزایش ساعات پخت نان در اردبیل