مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-24سياسي

رشد چشمگیر صنعت در اردستان


خوشبختانه صنعت در این شهرستان رشد چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته فرهنگ اردستان، اظهار داشت: حوزه فرهنگ بسیار موضوع مهمی است و امروز ضربه ای که ما می خوریم از همین حوزه است، متأسفانه باید بگوییم آنچنان که رهبر انقلاب در حوزه فرهنگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی دغدغه داشته اند، مسئولان این چنین نگرانی نداشتند.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و حمایت نماینده مردم در مجلس، در سال جاری مبلغی حدود 700 میلیون تومان به حوزه فرهنگی شهرستان اردستان تخصیص یافت.

فرماندار اردستان با اشاره به هفته فرهنگ شهرستان اردستان، خاطرنشان کرد: هفته فرهنگ از شنبه آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه دارد و بنا شد برای اولین شعاری تحت عنوان اردستان، فرهنگ اصیل، جوان امیدآفرین و جامعه بانشاط برای این هفته درنظر گرفته شود که بر این اساس بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

احمدی طبا شعار هفته فرهنگ شهرستان را برگرفته از بیانات رهبر انقلاب و رویکرد دولت دانست و بیان کرد: در شهرستان اردستان با این موضوع مواجه هستیم که نشاط اجتماعی کم است و این هفته را به عنوان یک شروع حرکت در راستای ایجاد یا افزایش نشاط برنامه ریزی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر صنعت در اردستان

رشد چشمگیر صنعت در اردستان