مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-24سياسي

زندگی میرزا کوچک با آیات قرآن عجین شده بود


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه زندگی میرزا کوچک با آیات قرآن عجین شده بود، گفت: شخصیت میرزا باید در ابعاد مختلف واکاوی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج شنبه در دومین اجلاسیه کنگره بین المللی میرزا در قم، نهضت حضرت امام خمینی (ره) را تحول ساز و تمدن ساز برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حرکت بزرگ و عظیمی بود که طومار 2500 ساله طاغوت را در هم پیچید و معادلات دنیا را بر هم زد.

وی با اشاره به برجستگی های قیام جنگل و اثرگذاری آن در تاریخ، افزود: در یک قرن اخیر وجود دو عالم بزرگ حضرت آیت الله مدرس و شهید میرزا کوچک خان جنگلی در حراست در جغرافیای سیاسی و اعتقادی اثرگذار بودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تبیین و مقایسه رفتارهای مبارزاتی و اعتقادی این دو عالم برجسته پرداخت و بیان کرد: این دو عالم از انقلابیون برجسته، رهبران مجاهد و اثرگذاران اجتماعی، اعتقادی و سیاسی بودند.

آیت الله فلاحتی، قم را مرکز و مبنای توسعه و ترویج تعالیم دینی در دنیا برشمرد و اضافه کرد: قم مرکز رشد علمی و معارف الهی در جهان و همیشه منشأ اثربخشی علمی بوده است.

وی با تاکید بر تکریم عالمان و مجاهدان و انقلابی، افزود: دفاع از مجاهدان و عالمان دینی در واقع دفاع از مرجعیت و روحانیت شیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی میرزا کوچک با آیات قرآن عجین شده بود

زندگی میرزا کوچک با آیات قرآن عجین شده بود