مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-24سياسي

فرهنگ بسیجی زمینه ساز تشکیل مقاومت اسلامی در جهان است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را شکل داده و باعث تشکیل مقاومت اسلامی در جهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر پنجشنبه در مجمع بسیجیان استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد بسیج را برکت الهی دانست و اظهار کرد: بسیج فرصتی برای حرکت در مسیر خدا و ظهور و بروز برکت این حرکت در زندگی روزمره مردم است.

وی افزود: ایمان، اعتقاد به خدا، حرکت با ثبات قدم در راه خدا و اعتقاد به مسیر ائمه و انبیا از مهم ترین ویژگی های بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تقوا از دیگر شاخصه های بسیجی است، ادامه داد: بصیرت و اخلاص لازمه روحیه بسیجی است و خدا به افراد دارای این ویژگی نگاهی متفاوت و با برکت دارد.

وی تصریح کرد: شهادت طلبی، خستگی ناپذیری در مسیر حق و انقلاب و امید از ویژگی های برجسته بسیجی است که می توان مجموعه آن را در شهید سلیمانی دید.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه بسیج باید با تلاش برای برپایی اقامه نماز و فرهنگ آن جامعه را از فساد و فحشاء دور کند، عنوان کرد: بسیجی باید با تلاش در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پویایی جامعه را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بسیجی زمینه ساز تشکیل مقاومت اسلامی در جهان است

فرهنگ بسیجی زمینه ساز تشکیل مقاومت اسلامی در جهان است