مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-24سياسي

تامین مالی پروژه های زیرساختی و دانش بنیان اولویت نخست کرمانشاه


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیکاری و اشتغال مهم ترین مشکلات استان است، گفت: تامین مالی پروژه های زیرساختی و دانش بنیان اولویت نخست کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسینه ستبر ایران اسلامی است و براساس نظر کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بهشت سرمایه گذاری کشور است.

وی افزود: امروز مهم ترین موضوع و مسئله استان کرمانشاه بحث اشتغال و رفع بیکاری است که متأسفانه این مسئله کرمانشاه به 50 سال گذشته بر می گردد که جنگ تحمیلی و وقوع حوادثی در استان مانند زلزله سال 96 اشتغال استان را تحت تأثیر قرار داده است استاندار کرمانشاه ادامه داد: جمعیت شهرهای استان کرمانشاه مانند قصرشیرین، گیلانغرب، سومار و… کاهش یافته است و قصرشیرین در گذشته 140 هزار نفر جمعیت داشته که اکنون به 20 هزار نفر رسیده است و طی بازدیدی که کارشناسان کشاورزی از کشورهای خارجی از خاک کشاورزی قصرشیرین به عمل آوردند، آن را بهترین خاک برای کشت محصولات کشاورزی دانستند.

امیری مقدم با اشاره به اینکه اشتغال و بیکاری در استان کرمانشاه مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، تصریح کرد: در جلسه انتخاب بنده به عنوان استاندار کرمانشاه رییس جمهور سه مرتبه بر روی حل مشکلات بیکاری استان تاکید کردند و در ملاقات های مردمی نیز 80 درصد درخواست ها موضوع اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پروژه های زیرساختی و دانش بنیان اولویت نخست کرمانشاه

تامین مالی پروژه های زیرساختی و دانش بنیان اولویت نخست کرمانشاه