مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-24سياسي

همایش بزرگداشت «شهید مدرس» در هفته فرهنگی اردستان برگزار می شود


فرماندار اردستان با بیان اینکه هفته فرهنگ شهرستان اردستان با شعار «اردستان، فرهنگ اصیل، جوان امیدآفرین و جامعه بانشاط» از شنبه آغاز می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته فرهنگ اردستان، حوزه فرهنگی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: امروز ضربه ای که ما می خوریم مربوط به همین حوزه فرهنگی است، چون آنچنان که باید به این موضوع پرداخته نشده و در سطح دولت ها و کشور نیز چون معیشت و اقتصاد دغدغه اول است، همیشه فرهنگ در مرحله دوم قرار می گیرد.

وی با اشاره به اختصاص یافتن 700 میلیون تومان اعتبار در حوزه فرهنگی به شهرستان اردستان در سال جاری، افزود: هفته فرهنگ شهرستان اردستان با شعار اردستان، فرهنگ اصیل، جوان امیدآفرین و جامعه بانشاط از شنبه آغاز می شود که به مدت یک هفته ادامه دارد و این شعار نیز برگرفته از فرمایشات رهبر انقلاب و رویکرد دولت است.

احمدی طبا بیان کرد: نشاط اجتماعی در شهرستان اردستان کم است و اگر بتوانیم جوانان شهرستان را وارد میدان کنیم اتفاقات خوبی را در این شهرستان رقم خواهیم زد.

  فرماندار اردستان با بیان اینکه برای روزهای هفته فرهنگ در شهرستان نامگذاری انجام شده است، بیان کرد: روز شنبه به نام اردستان دیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگداشت «شهید مدرس» در هفته فرهنگی اردستان برگزار می شود

همایش بزرگداشت «شهید مدرس» در هفته فرهنگی اردستان برگزار می شود