مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-24سياسي

مشارکت 34 گروه جهادی در دومین رزمایش جهادگران فاطمی بهاباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: 34 گروه جهادی به ظرفیت 510 جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در سطح شهرستان به فعالیت جهادی مشغول هستند.

- ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: 34 گروه جهادی به ظرفیت 510 جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در سطح شهرستان به فعالیت جهادی مشغول هستند.

سرگرد پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی در مراسم آغاز دومین رزمایش جهادگران فاطمی بسیجیان جهادگر شهرستان بهاباد که با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان در مسجد فاطمیه محمدآباد بهاباد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب، بسیج با روحیه و همت قوی تر در خدمت به کشور درچهل و چهارمین سالگرد تأسیس بسیج محکم تر و استوارتر در راه حفظ ارزش های نظام و انقلاب ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه این رزمایش در 12 عرصه فرهنگی، آموزشی، خدمات رسانی، کمک مومنانه، مسکن محرومین و غیره فعالیت دارند، گفت: از این گروهها تعداد 150 بسیجی در محله محمد اباد و 360 جهادگر دیگر در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: در اجرای این رزمایش تعداد 50 بسته کمک معیشتی توسط خیران تهیه شده که با همت گروههای جهادی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 34 گروه جهادی در دومین رزمایش جهادگران فاطمی بهاباد

مشارکت 34 گروه جهادی در دومین رزمایش جهادگران فاطمی بهاباد