مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-24سياسي

حمایت آشکار آمریکا از گروه های تروریستی/چراسردار اوصانلو تحریم شد


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور که در مصاحبه اخیر از دستگیری بیش از 100 عضو گروهک های تروریستی کومله و دمکرات خبر داده بود به لیست تحریم های آمریکا اضافه شد! - ارومیه- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور که در مصاحبه اخیر از دستگیری بیش از 100 عضو گروهک های تروریستی کومله و دمکرات خبر داده بود به لیست تحریم های آمریکا اضافه شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آمریکا سه فرد ایرانی دیگر را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد که یکی از این افراد سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فاتحان نبل و الزهرا است.

سردار اوصانلو فرمانده گردان معروف غواص ها در زمان جنگ تحمیلی بوده است و در دوران پس از انقلاب و بعد از تشکیل قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام که به منظور تأمین امنیت شمال غرب کشور از سوی به نشان فتح مفتخر شد.

جنایات گروهک های تروریستی جنایت کار کومله و دمکرات در مناطق شمال غرب یکی از وحشتناک ترین جنایات جنگی در طول تاریخ است و هرگز از خاطر مردم این منطقه نخواهد رفت.

حمایت علنی آمریکا و اسراییل از این گروهک ها در طول سالیان دراز و به خصوص در ایام آشوب های اخیر ایران بر کسی پوشیده نیست و تحریم افرادی مثل سردار اوصانلو که باعث نابودی بسیاری از نقشه های جنایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آشکار آمریکا از گروه های تروریستی/چراسردار اوصانلو تحریم شد

حمایت آشکار آمریکا از گروه های تروریستی/چراسردار اوصانلو تحریم شد