مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:502022-11-24سياسي

30 درصد محیط شهری در کردستان برای معلولین مناسب سازی شده است


30 درصد محیط شهری در استان برای معلولین مناسب سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین رسولی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 30 درصد محیط شهری برای معلولین مناسب سازی شده که برخی از دستگاه ها مانند شهرداری سنندج عملکرد و کامیاران به عنوان شهرهای پایلوت بدون مانع در امر مناسب سازی براساس موانع و چالش های موجود در شهرستان فعالیت خواهند کرد.

رسولی با بیان اینکه جلسات ستاد هماهنگی مناسب سازی در سطح استان و شهرستان ها برگزار می شود، اذعان کرد: متاسفانه با وجود اینکه جلسات ستاد هماهنگی مناسب سازی مصوبات بسیار خوبی دارد، اما مصوباتی که اجرای آن نیازمند تامین اعتبار است در اولویت دستگاه ها قرار نمی گیرد.

وی اظهار کرد: قروه و کامیاران به عنوان مجریان شهرهای بدون مانع انتخاب شده اند و امیدواریم اعتبارات لازم در حوزه رفع موانع محیطی، مناسب سازی معابر عمومی و پیاده روها و پارک محیط شهری به این شهرها اختصاص داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان اضافه کرد: در حال حاضر 67 هزار خانوار کردستانی با 140 هزار نفر جمعیت زیرپوشش خدمات مستمر و غیرمستمر این اداره کل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد محیط شهری در کردستان برای معلولین مناسب سازی شده است

30 درصد محیط شهری در کردستان برای معلولین مناسب سازی شده است