مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-24اقتصادي

حفظ نیروی انسانی اولویت بخش تولید است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: حفظ نیروی انسانی مهمترین رکن حوزه تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید خداپرست صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران لامرد با اشاره به اینکه تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما باید به درستی انجام شود افزود: مشکلاتی که بعضاً در بخش تولید وجود دارد باید رفع شود به خصوص این اهتمام برای حفظ سرمایه های انسانی وجود دارد که این ملزم به بازدید از کارگاه های تولیدی است.

وی تاکید کرد: طی بازدیدی که از تعدادی از صنایع بزرگ و کارخانجات شهرستان لامرد انجام شد از حیث وضعیت روابط کار و بازرس کار وضعیت نسبتاً مطلوبی داشتند و نکات مهم و لازم به آنان گوشزد شد.

او تصریح کرد: مهم ترین بخش کارگاه های تولیدی محافظت از سرمایه های انسانی است و با بازرسی هایی که انجام می شود وضعیت خوب و مطلوب تری پیدا خواهد کرد و مهم ترین رکن یک شرکت و یا کارگاه تولیدی همین است و باید از رشد مطلوبی برخوردار باشند.

وی با بیان این مطلب که حدود 800 هزار کارگر بیمه شده اصلی در استان فارس وجود دارد خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما وجود دارد که تفاهم نامه ای را از اول امسال منعقد کرده ایم که می شود به تفاهم نامه انعقاد قرارداد با تأمین اجتماعی استان فارس اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ نیروی انسانی اولویت بخش تولید است

حفظ نیروی انسانی اولویت بخش تولید است