مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-24ورزشي

برای رسیدن به تیم ملی از جام تختی استارت می زنم


قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد 2021 جهان معتقد است باید دوباره با تمام وجود تلاش کند تا دوبنده تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی 2023 را به چنگ آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حسین زارع آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران بعد از کسب مدال برنز المپیک 2020 توکیو و مدال طلای رقابت های جهانی 2021 نروژ توانست خود را به عنوان یکی از آزادکاران مدعی ایران و جهان معرفی کند.

البته او امسال هم در وزن 125 کیلوگرم در رقابتهای جهانی 2022 صربستان به میدان رفت که با ناکامی از رسیدن به فینال بازماند اما در نهایت توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

او در نیمه نهایی رقابتهای جهانی صربستان مغلوب طاها آکگول قهرمان بزرگ کشتی جهان و المپیک شد اما همچنان سعی دارد بتواند بار دیگر با او سرشاخ شود و انتقام این شکست را بگیرد.

در همین راستا امیرحسین زارع با تاکید بر اینکه هدف اصلی اش حضور در مسابقات جهانی 2023 و سپس بازی های المپیک 2024 پاریس است به خبرنگار مهر گفت: تمام تلاشم بر آن است تا از مسابقات تدارکاتی و رسمی درس های بزرگ و چیزهای مثبتی کسب کنم تا بتوانم با رفع اشکال و اشتباه قبلی با تمام توان در مسابقات جهانی و المپیک به میدان بروم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی من به گونه ای است که باید از رقابتهای جام تختی استارت بزنم و وارد چرخه انتخابی تیم ملی بشوم که مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به تیم ملی از جام تختی استارت می زنم

برای رسیدن به تیم ملی از جام تختی استارت می زنم