مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-24سياسي

برگزاری همایش استانی روز جهانی فلسفه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، همایش «فلسفه و اخلاق اجتماعی» به مناسبت روز جهانی فلسفه و به همت و میزبانی دانشگاه رضوی با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

- همایش استانی فلسفه و اخلاق اجتماعی به مناسبت روز جهانی فلسفه، با حضور علاقمندان، اساتید و طلاب و دانشجویان در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، همایش فلسفه و اخلاق اجتماعی به مناسبت روز جهانی فلسفه و به همت و میزبانی دانشگاه رضوی با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام دکتر سید احمد غفاری، استادیار گروه عرفان موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ضمن تشکر از برگزاری این همایش در موضوع تاثیر عرفان اسلامی در اخلاق اجتماعی اظهار داشت: اخلاق اجتماعی موضوع زنده جامعه ما است و ما هر چقدر به این موضوع بپردازیم باز هم خلاء های فکری آن فراوان احساس می شود.

وی در ادامه افزود: دلیل این خلاء، جدید بودن مفهوم اخلاق اجتماعی در جوامع است.

ما روایات، آیات و نکات ارزشمندی داریم که دست نخورده باقی مانده که ورود حکیمانه به این موضوع می تواند با توجه به امکان و ظرفیتی که در دانش اسلامی و اندیشه اسلامی وجود دارد، به حوزه اخلاق اجتماعی کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش استانی روز جهانی فلسفه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

برگزاری همایش استانی روز جهانی فلسفه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی