مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-24سياسي

مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در تبریز برگزارشد


مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه باحضور هزار نفری دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز پنج شنبه مراسم گرامیداشت دوم آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه تبریز برگزار شد.

این مراسم که با حضور قریب به هزار نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان همراه بود با خیر مقدم گویی رییس دانشگاه تبریز آغاز و سپس یکی از ادوار سابق بسیج دانشجویی به تبیین اهمیت پیام حضرت امام در تشکیل بسیج دانشجویی پرداخت.

همچنین در ادامه این برنامه حجت الاسلام قاسمیان از اساتید برجسته حوزه علمیه و رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنران اصلی این برنامه حضور داشت به بیان مطالبی پیرامون هفته بسیج و اهمیت پیام امام خمینی در تشکیل بسیج طلبه و دانشجو پرداخت.

حجت الاسلام قاسمیان ضمن اشاره به اتفاقات دوماه گذشته در کشور اشاره داشت: دانشجوی امروز بیش از هر زمان دیگری می بایست با بصیرت و هوشمندی در کف دانشگاه عمل نماید چرا که دانشگاه یکی از بسترهایی است که جریان های معاند در تلاش هستند تا آنجا را محل گرم نگه داشتن تنور اشوب گری خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در تبریز برگزارشد

مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در تبریز برگزارشد