مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-24سياسي

حوزه فرهنگ مانند اقتصاد، جدی گرفته نشده است


فرماندار اردستان با اشاره به اینکه هفته فرهنگ اردستان، فرصتی برای معرفی بهتر این شهرستان خواهد بود، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال ششمین دوره هفته فرهنگ شهرستان اردستان از 5 تا 11 آذرماه برگزار می شود.

- سید محمدهادی احمدی طباء صبح امروز(پنجشنبه، 3 آذرماه) در نشست خبری هفته فرهنگ شهرستان اردستان اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امسال ششمین دوره هفته فرهنگ شهرستان اردستان از پنجم تا 11 آذرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی در کشور، افزود: امروز در کشور اگر ضربه ای می خوریم از حوزه فرهنگ است و همان طور که رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی که یکی از شاخه های فرهنگی است دغدغه داشتند مسئولان دولتی آنچنان این دغدغه را نداشتند.

البته در این حوزه تلاش های ارزشمندی صورت گرفته ولی برنامه ریزی های بیشتر کشور روی معیشت و اقتصاد بوده و کمتر موضوع فرهنگی جدی گرفته شده است.

فرماندار اردستان با اشاره به شعار روز شمار هفته فرهنگ شهرستان اردستان، تصریح کرد: شعار هفته فرهنگ شهرستان امسال اردستان فرهنگ اصیل، جوان امید آفرین و جامعه با نشاط خواهد بود که بنا داریم براساس این شعار برنامه های این هفته را اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ مانند اقتصاد، جدی گرفته نشده است

حوزه فرهنگ مانند اقتصاد، جدی گرفته نشده است