مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 02:352022-11-23بين الملل

درخواست جمهوریخواهان برای حفاظت از اطلاعات کاربران آمریکایی در توییتر


چاک گریسلی، سناتور جمهوریخواه در پی نگرانی های به وجود آمده از افشاگری های یک سوت زن، از ایلان ماسک خواست برای حمایت بهتر از اطلاعات کاربران آمریکایی، - چاک گریسلی، سناتور جمهوریخواه در پی نگرانی های به وجود آمده از افشاگری های یک سوت زن، از ایلان ماسک خواست برای حمایت بهتر از اطلاعات کاربران آمریکایی، یک ارزیابی تهدید در توییتر انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیتر زاتکو، هکر سابق معروف به ماج، که تا زمان اخراج در ژانویه، به عنوان مدیر امنیتی توییتر خدمت می کرد، این شرکت را متهم کرد که ادعاهای نادرستی در زمینه داشتن یک برنامه امنیتی قوی داشته و مقامات آمریکایی را درباره دفاع خود در برابر هکرها و حسابهای کاربری هرزنامه، گمراه کرده است.

وی در سپتامبر در برابر کمیته قضایی سنای آمریکا شهادت داد که بعضی از کارمندان توییتر، نگران بودند دولت چین قادر خواهد بود اطلاعات کاربران این شرکت را گردآوری کند.

گریسلی که رییس کمیته امور قضایی سنای آمریکاست، در نامه ای به ایلان ماسک که به تازگی توییتر را خریداری کرده است، از مالک جدید این شبکه اجتماعی خواست یک ارزیابی تهدید از وضعیت امنیت فعلی توییتر و سیستمهایش به منظور حمایت بهتر از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران آمریکایی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جمهوریخواهان برای حفاظت از اطلاعات کاربران آمریکایی در توییتر

درخواست جمهوریخواهان برای حفاظت از اطلاعات کاربران آمریکایی در توییتر