مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:352022-11-23سياسي

هرمزگان یکی از 3 استان اصلی کاشف مواد مخدر است


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: هرمزگان یکی از سه استان اصلی کاشف مواد مخدر در کشور است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مسعود زاهدیان معاون مقابله و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در بندرعباس، مواد مخدر را عامل بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی زیادی از جمله طلاق، افزایش گودکان کار و .

دانست و افزود: و مصرف آن در کشور های اروپایی افزایش یافته است و علت آن هم فعال شدن مسیر جنوبی از کشور افغانستان است که از این طریق مواد مخدر از دریای عمان به خلیج فارس منتقل و وارد مرز های خاکی گشور از جمله استان هرمزگان می شود.

کشاورزان افغانستان کشت خشخاش را پایه اقتصادی خود می دانند معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: بر اساس گزارش سازمان ملل، کشاورزان افغانستان کشت خشخاش و تولید مواد مخدر را به عنوان پایه اقتصادی خود می دانند و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم این کشور و ناتوانی جامعه جهانی در برطرف کردن این مشکلات، کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان بدون وقفه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان یکی از 3 استان اصلی کاشف مواد مخدر است

هرمزگان یکی از 3 استان اصلی کاشف مواد مخدر است