مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:202022-11-23اقتصادي

سهمیه آرد اردبیل افزایش یافت/تجهیز 90 درصد نانوایی ها به کارتخوان


سهمیه آرد اردبیل افزایش یافته که این موضوع تا حدودی از دغدغه های مردم در تهیه نان کاسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه چهارشنبه در بازدید از نانوایی ها و کارخانه آرد اردبیل اظهار کرد: برای دسترسی راحت مردم به نان، ساعت پخت در نانوایی های اردبیل افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش سهمیه آرد شهرستان اردبیل تصریح کرد: این امر تا حدودی دغدغه مردم و شهروندان را در تهیه نان برطرف کرده است.

فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر میانگین سهمیه آرد در شهرستان اردبیل 13 کیلوگرم به ازای هر نفر برآورد شده که میانگین کشوری 8.

5 کیلوگرم است.

اعتماد اعجازی از ساماندهی توزیع نان برای دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: ساعات پخت برای دستگاه های اداری و واحدهای تولیدی نیز در اردبیل مجزا شده و به صورت شبانه است.

وی با اشاره به اینکه در بیش از 90 درصد نانوایی های اردبیل دستگاه کارتخوان نصب شده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده، از تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی های اردبیل کاسته شده و کیفیت نان نیز ارتقا یافته است.

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت بر نانوایی ها برای جلوگیری از تخلفات در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نانوایی های متخلف جریمه و نانوایی هایی که خدمات رسانی مناسب دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد اردبیل افزایش یافت/تجهیز 90 درصد نانوایی ها به کارتخوان

سهمیه آرد اردبیل افزایش یافت/تجهیز 90 درصد نانوایی ها به کارتخوان