مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:402022-11-23سياسي

همه مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان به وزارتخانه ها ابلاغ شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان حدود 25 هزار میلیارد تومان بوده که همه آنها به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ شده و اخیرا حدود 600 میلیارد تومان برای آغاز پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی به استان ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در خصوص وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان اظهار کرد: همه مصوبات سفر ابلاغ شده اند.

به گفته وی، تعدادی از مصوبات مربوط به وزارتخانه های راه و شهرسازی، صمت و نیرو به دلیل اختلاف دیدگاهی بین وزرا معطل مانده بودند که اخیرا آن مصوبات نیز ابلاغ شده اند.

طبق اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، 1500 میلیارد تومان در حوزه وزارت نیرو به مجموعه مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمان اضافه شده است.

 همچنین دو پروژه جدید به مصوبات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار 700 میلیارد تومان اضافه شد.

به گفته موسوی، مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان حدود 25 هزار میلیارد تومان شده که همه آنها به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ شده و اخیرا حدود 600 میلیارد تومان برای آغاز پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی به استان ابلاغ شده و طی یک ماه آینده نیز همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان به وزارتخانه ها ابلاغ شد

همه مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان به وزارتخانه ها ابلاغ شد