مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-23اقتصادي

نقشه راه مشارکتی برای ساماندهی گردشگری روستای زیارت تدوین می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: نقشه راه مشارکتی برای ساماندهی گردشگری روستای زیارت تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری، عصر چهارشنبه در جلسه بررسی طرح ساماندهی گردشگری روستای زیارت شهرستان گرگان اظهارکرد: تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی و اصلی ترین راهکار توسعه استان متناظر با پتانسیل ها و ظرفیت هایش توسعه صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری استان گلستان با دستور استاندار گلستان تشکیل شده و در نخستین گام طرح ساماندهی گردشگری روستای زیارت گرگان در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت.

وی تأکید کرد: با تشکیل این جلسات با مشارکت دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و همچنین حمایت های دادگستری استان و دادسرای گرگان به دنبال تدوین نقشه راه مشارکتی با توجه به مقررات دستگاه ها برای ساماندهی گردشگری روستای زیارت هستیم.

ساوری اضافه کرد: 23 دستگاه اجرایی متولی، ذی نفع و ذی مدخل در امر ساماندهی گردشگری روستای زیارت هستند که باید پای کار آمده تا مسائل و مشکلات موجود را رفع کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان کرد: متأسفانه تاکنون هیچ کنش گری مثبتی در خصوص ساماندهی روستای زیارت انجام نشده و باید ابتدا دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه مشارکتی برای ساماندهی گردشگری روستای زیارت تدوین می شود

نقشه راه مشارکتی برای ساماندهی گردشگری روستای زیارت تدوین می شود