مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:502022-11-23سياسي

تقدیر فرهنگستان علوم پزشکی از مدافعان امنیت/ هدف دشمن تضعیف امنیت کشور بود


رییس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، طی نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از تلاشها و ایثارگری های حافظان امنیت جامعه به منظور برقرای امنیت برای ملت بزرگ ایران تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، رییس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، طی نامه ای به فرمانده مستضعفین از تلاشها و ایثارگری های حافظان امنیت جامعه به منظور برقرای امنیت برای ملت بزرگ ایران تقدیر کرد.

مشروح این نامه به این شرح است : برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برادر ارجمند سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین سلام علیکم با احترام، به فرموده مقام معظم رهبری امنیت بعنوان اصلی ترین نیاز یک ملت و زیر ساخت همه ابعاد زندگی یک جامعه است .

در وقایع اخیر کشور که با مدیریت دشمنان خارجی و قسم خورده این ملت و با سوء استفاده از نقاط آسیب پذیر داخلی شکل گرفت یکی از اهداف دشمن تضعیف امنیت کشور بود که بدنبال آن همه ابعاد سلامت آحاد جامعه اعم از جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی را تحت تاثیر سوء قرار دهد.

آنچه که در حوادث اخیر شاهد آن بوده و هستیم جانفشانی و ایثار کلیه حافظان امنیت جامعه اعم از نیروی انتظامی و بسیج بود که با تمام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرهنگستان علوم پزشکی از مدافعان امنیت/ هدف دشمن تضعیف امنیت کشور بود

تقدیر فرهنگستان علوم پزشکی از مدافعان امنیت/ هدف دشمن تضعیف امنیت کشور بود