مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:152022-11-23اقتصادي

تخریب باقی مانده متروپل تا 10 روز آینده /ساختمان های مجاور تخلیه می شوند


مدیر اجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارگاه ساختمانی متروپل آبادان خبر داد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده در 10 روز آینده، - ایسنا/خوزستان مدیر اجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارگاه ساختمانی متروپل آبادان خبر داد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده در 10 روز آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

فرهاد آریا دوست در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اداره کار پس از بازدید میدانی از محل پروژه تخریب بقایای ساختمان متروپل به دلیل عدم رعایت مسایل ایمنی و تردد افراد متفرقه، طی نامه ای از دادستانی توقیف کارگاه را درخواست کرده بود که این درخواست با موافقت دادستانی از روز گذشته (یکم آذرماه) اجرایی شد.

وی افزود: در این درخواست مسایلی همچون استقرار نیروی انتظامی برای حفظ نظم تا پایان پروژه و تخلیه ساختمان های مجاور تا شعاع 60 متر، جلوگیری از تردد افراد متفرقه و رعایت اصول ایمنی کار تاکید شده بود.

مدیر اجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز گذشته و پس از توقیف کارگاه، خیابان های منتهی به ساختمان متروپل (تقاطع امام به امیری و امیری به سمت متروپل) تا شعاع 60 متر به وسیله جداکننده های ترافیکی بسته شدند تا از تردد خودروها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب باقی مانده متروپل تا 10 روز آینده /ساختمان های مجاور تخلیه می شوند

تخریب باقی مانده متروپل تا 10 روز آینده /ساختمان های مجاور تخلیه می شوند