مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-23بين الملل

انگلیس تسلیحات از رده خارج شده به اوکراین می فرستد


در ادامه حمایت های غرب از اوکراین برای مقابله با روسیه، لندن برای اولین بار سه بالگرد نظامی از رده خارج شده به این کشور اروپایی ارسال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بن والاس وزیر دفاع بریتانیا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که برای اولین بار از زمان آغاز عملیات نظامی به کی یف بالگرد نظامی ارسال می کند.

طبق این گزارش، انگلیس قصد دارد سه بالگرد سی کینگ که از رده خارج شده را به اوکراین ارسال کند و اولین بالگرد از این تعداد وارد اوکراین شده است.

والس از اوسلو و محل برگزاری دیدار با متحدان خود درباره تداوم حمایت نظامی از کی یف برای مقابله با روسیه گفت که بریتانیا همچنین قصد دارد 10 هزار گلوله توپخانه ای نیز به اوکراین ارسال کند.

جدیدترین اقدام انگلیس پس از سفر اخیر ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس به کی یف برای ارائه یک بسته جدید 50 میلیون پوندی کمک نظامی به اوکراین صورت گرفته است که شامل 125 سلاح پدافند هوایی و تجهیزاتی برای مقابله با روسیه نیز می شود.

سوناک در سفر به کی یف تداوم حمایت لندن از اوکراین را وعده داد و  گفت: بریتانیا مفهوم مبارزه برای آزادی را درک می کند.

ما در تمام راه با شما هستیم .

ولودیمیر زلنسکی در دیدار با سوناک خطاب به نخست وزیر جدید انگلیس از حمایت های لندن از کی یف و فشارهای انگلیسی ها علیه روسیه تمجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس تسلیحات از رده خارج شده به اوکراین می فرستد

انگلیس تسلیحات از رده خارج شده به اوکراین می فرستد