مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-23اقتصادي

بافت های فرسوده تهران با مشارکت تعاونی های مسکن نوسازی می شود


تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران با هدف نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران با مشارکت تعاونی های مسکن امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران امروز، 2 آذرماه با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علیرضا زاکانی شهردار تهران در محل این وزارتخانه و با هدف نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران با مشارکت تعاونی های مسکن امضا شد.

این تفاهم نامه بر اساس اصول 31 و 43 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و قانون جهش تولید مسکن اجرا می شود.

از اهداف دیگر اجرای این تفاهم نامه می توان به بهبود بهره وری زمین از طریق تجمیع پلاک های فرسوده و تأمین مسکن باکیفیت، حمایت از تشکیل تعاونی های مسکن در پروژه های تجمیعی شخصی در محله های مناطق شهرداری تهران، تشکیل صندوق های خُرد محله ای، بسترسازی و تسهیل فرآیند برخورداری همه خانوارهای شهری از واحدهای مسکونی و مشارکت در ساخت و تولید 5 هزار واحد مسکونی اشاره کرد.

سازمان نوسازی شهر تهران و دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از طرفین با تشکیل کمیته مشترکی مسئولیت اجرای این تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت های فرسوده تهران با مشارکت تعاونی های مسکن نوسازی می شود

بافت های فرسوده تهران با مشارکت تعاونی های مسکن نوسازی می شود