مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:362022-11-23سياسي

بسیج و سپاه نقش مهمی در رفع چالش های فرهنگی جامعه دارند


بسیج و سپاه در کنار ایجاد امنیت در جامعه، نقش مهمی در رفع چالش های فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج با اشاره به مسؤولیت و وظایف خطیر بسیج و سپاه پاسداران در مقابله با انحرافات فرهنگی، اظهار کرد: سپاه و بسیج علاوه بر ایجاد امنیت، نقش مهم و سازنده ای در حل چالش های اجتماعی و فرهنگی جامعه، به عهده دارند.

  وی افزود: نیروهای سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها و برهه ها جهت خدمات رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تلاش کرده و مردم نیز همواره قدردان زحمات سپاه و بسیج هستند.

  شهردار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل آماده همکاری با بسیج و سپاه بوده و برای برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی پای کار است.

دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است جواد انصاری، رییس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با اشاره به نقش خطیر سپاه و بسیج در جامعه، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل در راستای توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی آماده همکاری با سپاه و بسیج است.

سلامت صفری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: این بار دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده و هدفش از بین بردن وحدت و اتحاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و سپاه نقش مهمی در رفع چالش های فرهنگی جامعه دارند

بسیج و سپاه نقش مهمی در رفع چالش های فرهنگی جامعه دارند