مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-23حوادث

امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است


امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است، نیروی انتظامی در حوادث اخیر سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه دار شود.

- مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است، نیروی انتظامی در حوادث اخیر سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه دار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد نگهبان با بیان اینکه 82 نفر از کارکنان این مجموعه انتظامی در حوادث اخیر مصدوم و مجروح شدند، گفت: نیروی انتظامی در این ایام سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه دار شود.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مردم با بصیرت مشهد، اجازه فتنه گری به اغتشاشگران را ندادند و به همین دلیل شاهد کمترین میزان خسارت وارده به اموال عمومی، اموال مردم و کسبه در این شهر نسبت به کشور بودیم.

وی افزود: کارکنان فراجا اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم را نمی دهند و با کسانی که قصد برهم زدن نظم و آرامش روحی و روانی مردم را داشته باشند، برابر قانون با قاطعیت رفتار خواهد شد.

خویشتن داری پلیس در حوادث اخیر در ادامه حجت الاسلام محمد هادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ حوزه های علمیه خراسان ضمن تقدیر از فعالیت های مجاهدانه پلیس در کنترل اغتشاشات اخیر و برقراری نظم و امنیت شهروندان، افزود: اجر کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است

امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است